Å pang så fanns jag inte mer....eller?



Redan innan Solskenet outade mig som bloggare hade jag tänkt radera lite av det förflutna, varför inte liksom, så sagt å gjort sparar jag ner hela bloggen å börjar radera. Eftersom jag är trött som fan märker jag inte att jag helt plötsligt inte raderar bakifrån längre...utan inser att jag precis suddat ut allt nytt.

Helt plötsligt finns jag inte längre. Hela skiten är borta. Det var inte meningen.


Nu vet jag fan inte vad jag gör?



Ska jag fortsätta som inget har hänt å börja på nytt från å med idag?
Ska jag skita i alltihop å sluta blogga all together?
Ska jag lägga upp inlägg igen?


HAHA, så sjukt.

Kommentarer
Postat av: Anna / Annchen

öhöhöhöhöhöhöh... du är död!





oh, jag stendiggar din bloggtitel, påminner om barndomen med vapen brorsorna hamrat ihop själva, eller kottkrig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback