Om man skulle ta å gifta sig om ett till tre år?



Knegeri knegeraaa idag e det fredaaaaaag.
Tänkte ja skulle dricka en öl eller två.
Eller en till tre som vi brukar säga.

-Vi ska ta en till tre öl.
-Stå ut i en till tre dagar till.
-Ge det ett till tre år.
-Men vaffan vi ses om en till tre timmar.


Vad jag hade gett för att få sova ut imorn. Men näru sa mamman. Hon tycker att möten med säljare e bra att göra kl 10 imorn bitti. Trodde ett tag att jag skulle få dra ut på det till elva men det var bara ett lur, tio är fortfarande tiden hon bestämmer att jag ska va redo. Fräck den där mamman. Visar noll respekt för att jag hånglat istället för att sova i en vecka. Hon ba: det blir så.
Ah well. Har jag överlevt tills nu lär jag överleva ett tag till. Hoppas vi.

Annars: Pang JAG är död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback