så jävla fint att just TRE st kommenterade förra inlägget btw



Han står i köket å lagar mig middag.
Jävla snygg e han.
Idag hade han mina sprillans nya sneakers på sig, innan jag ens haft dom,
han var så jävla foxy att jag inte kunde annat än ta hans slitna istället.

(jag vill bara påpeka det suveräna i att kunna ha varandras skor och kläder)

- Vi får köpa ett par skor till, som vi säger i den här familjen.


Fast alltså han fick lite skavsår, dom e tighta.


Jag tror jag fortsätter blogga. jag har nog inte riktigt tröttnat än. Lite finns det kvar.
jag kommer inte censurera mer än innan kära Lina så oroa sig inte.



Skönt barn appropå att Solksenet skulle svänga förbi mitt jobb å säga hej:

Barn: Altså kille å tjej....va obehagligt....Tjej å tjej är väldigt fint.

Kommentarer
Postat av: lajna

du e fin. du köpt sneakers, ja har införskaffat mina första ladyshoes. ja e så löjligt snygg i dom. en dag får du se.

2008-08-14 @ 13:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback