working nine to five




man måste ju ta tag i det där med vänner som: asså du bara är asociaaaal, för du har skaffat kille.

..eller; jag är så jävla trött efter kneg att jag vill sova OCH gör det.

men iallafall, gjorde det, drack två glas rosé, blev lullig, skulle köpa bröd på vägen hem, köpte kläder för femtonhundra. och bröd.

smart å köpa jeans när man e lullans å inte pallar prova, tur i helvete att jag inte blitt fet å kom i 27:or trots ickestretch.
(var lite klurigt dock, skall erkännas)

nu en macka till sen ska jag fan sova. Igen. Allt jag gör. Jobba, sova, va social mitt i natta när herr bartender kommer hem, sova igen.... å sen samma sak igen.

men som jag sa till mor nyss, det löser sig. alltihopa.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback