För i helvete.


grannen alltså...

Jag har lagt mig, klockan e snart halv elva.

knack knack (på dörren)

jag typ i helvete, vägrar gå upp.

knack knack knack

vägrar gå upp

Tystnad

tänker fan va skönt.

KNACK KNACK

Men för i helvete, tänk om det e solskenet, fan, men varför skulle han knacka, om han glömt nycklar OCH mobil kanske?

KNACK KNACK

Faaaan, klär på mig öppnar:

Grannen: Oooooj sov du?
Jag: eeeeh
Grannen: är det dina möbler som står där *peka på möbler i trappuppgången*
Jag: eeeeeh ja
Grannen: Ska du ha dom eller slänga dom?
Jag: Slänga....
Grannen: Får jag ta den där? *peka*
Jag: jaaaa
Grannen: Alltså förlåt det var inte meningen att väcka dig...


VAD FAN VAR MENINGEN DÅ?


En dag ska jag sluta vara artig å väluppfostrad å bara nita folk som stör mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback