en smetig summering




2008 har varit året jag insåg hur det ska kännas.
Året då jag insåg att allt annat jag trott varit kärlek var.. inte det.
Jag har nu reducerat alla "kärlekar" jag haft till två.
Den första och den sista.
Allt där emellan var en del av livets skola antar jag, men kärlek var det inte.

Första halvan av 2008 var tvivel, uppbrott och efterbearbetning.
Sista halvan var en rosa bubbla. ÄR en rosa bubbla.
Jag summerade 2007 som kärlekens.
Jag vill härmed ändra; 2007 var året jag ljög för mig själv.
2008 däremot, 2008 var året jag insåg hur det ska kännas.

Året jag blev kär i solskenet å han i mig.

Jag hoppas att 2009 fortsätter på det temat...   Gud vad jag älskar honom.

Ah just ja, 2008 blev jag färdigutbildad, jobbade samt sa upp mig.

Hoppas jag får ett jobb 2009.
Om inte, hoppas solskenet blir rik....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback