eller är det pms?



bra att dom på vädret råder folk att stanna inne due to stormen.

jag typ, hej tvättid en miljon meter härifrån.




jag är störig idag, eller nu, nyss. jag är konstig å hetsig å stressad å kan inte sätta fingret på det mer än att jag blev irriterad på att han kom hem lite sent så att tvättiden blev förskjuten i ca 25 min. Som om det vore hela världen. drack även kaffe å berocca. inte bra. Sjukast är att jag istället för att säga; fan nu blev jag lite off av att tvättiden, som jag vill ha överstökad NU, blev längre, så beter jag mig underligt. Blir så stolt över min konflikthanteringsmetod.

Som om han OM jag sa så, skulle packa sin väska å dra.


Roligt var nyss, när vi inser att badrumslampan hoppat ner från väggen, studsat på handfatat å landat i toan.

En sån där stor  boll likosm. STUDS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback