Oj så blev det ett sånt där tramsinlägg igen. HÖHÖ.



Jag har det patetiskt vanliga problemet att inet kunna stänga av huvudet ibland när jag ska sova.

I natt kunde jag inte sluta tänka på t ex; hur i helvete lär man en unge "ske"-ljudets stavningar.


Iallafall så brukar jag ligga där å vrida mig hit å dit, å samtidigt som 4-8 tankeprocesser är i full gång så går en extra process loss på att räkna ner tiden jag kommer sova om jag somnar nu....eller nu.....eller nu.....


Men inatt provade jag nåt nytt, jag sa: *gnällljud* JAG KAN INTE STÄNGA AV HUVET!!

Piff poff kom det ett solsken å lyssnade på allt jag hade i huvudet samt berättade en massa kloka saker så att jag inte behövde oroa mig för ske-ljudet eller känslan av att vara en bluff.

Sen pussade han på mig å jag somnade som en sten.




Herregud jag dör.
Lägg även till att han blivit hooked på Greys anatomy.

"näääää, men jag behövde titta på nåt, vad som helst, jag skulle kunna titta på nåt annat, men alltså...."

(fyra säsonger senare, varav den sista han laddat ner själv på helt eget bevåg)




ÄLSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback