Tisdag är en bra dag att gräva en liten grop att bo i

Ah nu skrev jag en massa om att jag ska på intervju imorn å att det känns "så där" å att jag älskar att gräva ner mig i saker å att solskenet säger att jag har en liten spade av guld å sen hade jag en bild på en spade av guld som jag skulle lägga in lite snyggt men se där gick allt åt fanders för även om kodsnutten är så jävla liten å inte borde kunna ställa till problem om man är normalfuntad så lyckades jag fucka upp alltihop å nu är innlägget borta för jag blev arg å suddade ut ALLT. Jag har med FLIT inte använt punkt för har inte jag andats på några minuter ska ni inte göra det heller. HA!



Appropå andning mår jag illa å blir yr nästan av blotta tanken på medveten andning.
Idag ska jag på yoga och andas hur fan jag vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback