dam dam dam daaaaaaaaaaam




Alltså jag kan inte knappt själv sätta ord på varför den här veckan, och förra, har gett mig en sån obeskrivlig ångest.

Jag tror helt enkelt att jag var för långt bort från min comfort zone. Miltals därifrån.

Så sjukt att när jag åtminstone slutade ligga vaken å nojja å ojja över att gå dit, utan lyckades finta tankarna i sann kbt-anda så har jag uppenbarligen, enligt mannen som sover med mig, sparkat å härjat å snurrat å vevat å betett mig så att han knappt fått sova alls.
(jesus.. lång mening)

För att få lite struktur på ångesten å få nån form av nedräkningssystem så blev det av naturliga skäl zelda av alltihop. Idag tog jag med andra ord näst sista borgen!



Imorn....IMORN....då jävlar, då är det sista bossen...SISTA....å jag ska dräpa den jäveln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback