*trött*



Även om jag skulle föredragit att äta sjysst käk på stan å fortsätta pimpla rödvin i solen,
så är resterna av solskenets fenomenala köttfärssås i soffan är inte så jävla fel det heller.
Man ska inte klaga har jag hört.

TVÅ kulor ben&jerryglass kostar 49pix. Det är alltså lika mkt som för ett HELT paket.
Må vara gott men är inte det lite väl? Finanskris and all that shit?
Sa hon som blev bjuden. Eeeeerh.

Jag har en kompis som är ihop med en kille som inte legat med henne på 1,5 år. Hon stannar för hon tänker att "han ändrar sig" Jag säger i helvete heller. Har vi inte kommit förbi den myten? Den om att folk ändrar sig?
Jag blir bara förbannad. Och nej, han är inte världens underbaraste bortom sexet heller.
Sorry Lilla T men alltså kom igen.
GÖR OM GÖR SLUT GÖR RÄTT.

Tack för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback