<3





Tänk att jag kände honom i över två år innan. Att han var kompisen till kompisen. Han var söt å ung (yngre än mig), log tamefan alltid och verkade så där vansinnigt bekymmersfri och liksom laidback å ba; ta dagen som den kommer och bo lite här å bo lite där å jobba lite si och så å plugga där i mellan. En sån som man tycker är söt och till bredden fylld av charm, men som man inte tänker snuskigt om för att man hade en idé om att dom man ska snuska med skulle uppfylla en massa kriterier som inte innefattade ung med hippietendenser. Plus att kompisen vars kompis han var hade lackat så in i helvete om man ens tänkt tanken. Fattade inte ens att han flirtade med mig under hela tiden. Den där söta lilla leende personen.

Har fortfarande inte till fullo greppat att vi bor ihop idag och är vanvettigt kära. Att det inte mattas av utan bara blir mer å mer å kärare å älskligare för varje dag som går.

Tyckte det var ett tag sen jag var olidligt sliskig, plus att jag är uttråkad ledig å alla andra är "inte lediga", därav:

kärlekstramsblogg.

yum yum.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback