Å som hon hojtade sen, jag blev rädd å lydde.



Förra gången jag gick på spinning var ledaren... knubbig. Ganska mycket knubbig faktiskt.
Hon var dock i så jävla mkt bättre form än mig eftersom jag är i total avsaknad av form oavsett hur mkt min kropp kan lura en.
Idag spinnade jag igen...Den här gången var det en annan ledare. Denna var... bortom knubbig. Hon var säkert 10-20cm kortare än mig men vägde säkert 40kg mer. Även denna dam var i så jävla mkt bättre form än mig.


Hur lyckas man vara både fet OCH i tiptop-trim på samma gång?

Jag blir fan mer pepp att träna av en tjockis med värsta flåset än om det skulle sitta en sjukt vältrimmad jävel där framme å hojta.

Man typ: Kan tjockisen kan fanemig jag med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback