hundra spänn på att han har sån där skrynklig skjorta när han går ut å dricker fuldrinkar å ba göta källare rockar fett.


Ok, jag har överträffat mig själv.

Jag tränade, IDAG MED.



Tränaren var det störigaste jag sett.

1. Han var ful
2. Han tittade enbart på sin egen spegelbild samt såg lite för nöjd ut, typ: Oh yeah baby, I'm da bomb.
3. Han sjöng med i eurotechnomusiken, liksom vrålade till i refrängerna.
4. Han var ful.
5. Hans tröja var för kort.
6. Han var ful.
7. Det räcker så.

Men jag var svinball samt svinduktig å jag förtjänar öl nu.

GE MIG ÖL.

Kommentarer
Postat av: masha

haha orka va ful liksom.

2009-04-19 @ 22:11:42
Postat av: E

Höhö jag älskar tränare som sjunger med i refrängerna, de förhöjer hela alltet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback