Viker mig


Jag blir aldrig utmanad för jag är inte med i nån sån dära bloggklick. Så när nån ba: Utmanad! så dels hostade jag till, å dels måste jag görat. Men att utmana fem till vägrar jag. Nåt trots måste jag få ha kvar.

5 accessoarer
Rutiga sjalen
Solskenets grå sjal
Solglajjorna
Solskenet
Mina fräknar

5 plagg
Gröna skinnjackan
Rutiga skjortan
Nya koftan
Nümphtoppen som är gul
Randiga weekdaykjolen som gör att jag ser ut som ett freakin' timglas

5 skor
Metalliclila sneakers
Vita converse
Mina vintage-dior med hööög klack jag hittade i en container -95 (som jag aldrig har på mig för att jag är bekväm)
Röda prickiga sandaletterna
Stövlarna

5 skönhetsprodukter
Id mineralfoundation
Dermalogica-ansiktskrämen
Ögonbrynskajalen
Kanebomascaran
Billigt solkysst-look-rouge

5 bloggar (som måste svara

Ha! Nevah!

Fast du,
Themanual, du har minsann inte uppdaterat på år å dar, skärp dig för fan å kom in i matchen.

Kommentarer
Postat av: TheManual

Ska jag anse mig vara utmanad? Göra storstilad blogg-comeback genom att lista 5 skönhetsprodukter?

Postat av: Pang





Men sluta sjåpa dig, det är väl inte mitt fel att jag inte har någon ball bloggklick, utan bara har dig!!



Nu listar du dina favoritskor annars!!

2009-04-20 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback