Dessa frågor!




Jag undrar varför Playaheads reklam är utformad som en anti-alkohol-kampanj fast utan uppmaningen att just "softa med spriten kids"?
Är inte Playahead ett community för tonnisar eller har jag missat nåt?
Mycket oklart bettende om jag får ha en åsikt.

Sen kan man undra över att den sänkta a-kassan alltså INTE ledde till fler jobb.

Strike three!!

- Alliansen trodde att integrationen i innerstan skulle ökas av att man säljer ut allmännyttans hyresrätter: ICKE
- Alliansen trodde att vårdnadsbidraget skulle leda till att även män skulle stanna hemma med sina kids: ICKE
- Alliansen trodde att sänkt a-kassa leder till fler människor med fasta heltidsjobb: ICKE

Då är min fråga, är dom verkligen så tagna på sängen nu i efterhand eller ljög dom från början?



Idag har solskenet spytt en jävla massa.
Själv mår jag fint; men, kan jag smitta nån med hans sjuka även om JAG inte är sjuk?

Vågar jag fika med oskyldiga imorn??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback