If I had a hammer I'd hammer in the morning



Igår började det; borrandet. Jag ville döda. DÖDA. Döda snickarjäveln som borrade/bilade/whatever så att hela lägenheten skakade. jag försökte kolla på greys anatomy med hörlurar men var tvungen att hålla i öronen för att överösta borrhelvetet.

Imorse satte det igång igen. Kl 8. Vi somnade vid halv fyra inatt. Solskenet hade jobbat å jag hade hamnat i greys-koma. Han kom hem med efterätt till mig btw, det ni, OCH 6 kg fruktmusli. Det sista är fortfarande lite mystiskt men men. Anywhoo, oljudet, OLJUDET, vi var arga, vi blev nästan dryga mot varann, vi hade öronproppar, det hjälpte inte, vi skrattade så där sinnessjukt hysteriskt, jag grät nästan...sen somnade vi av pur jävla envishet. Tortyr. Att lyssna på oljud är tortyr.

Om jag ser den där snickarfan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback