å nu är nätverket fixat igen av mitt multiskillade solsken



jag vill slå ett slag för pojkvänner som först ägnar tio min åt att hjälpa till att välja nyans på mac-ögonskuga på åhlens, å på riktigt är engagerad, typ håller upp ett finger nerkleggat med grönt, håller upp den mot mitt öga å typ: mm, fast nja, jag tror lite mörkare...
SEN, åker man hem med en nyköpt kukbra pincett å han plockar ens bryn. för det har han lärt sig.

å skulle man här ägna sig åt heteronormativa anglagelser skulle kanske  "gay gay gay" funka men nä nä, sånt håller vi inte på med här va, här ger vi blanka fan i stereotypa könsroller å bara softar å e som vi är.


å det var dagens dryga utrop häruppe ifrån den höga hästen där jag spenderar mkt tid nu för tiden.

min förhållandehäst brukar jag kalla den.


aaaaaaaaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback