ah meh, nu e jag arg, hahahahaha, men åååh nu blev jag ledsen, hihihi, fan va stört jag vill slå dom.




Idag har jag varit humörsvängd. Det var underligt. Som jag sa till Solskenet; jag skyller allt på hormoner. Jag vägrar låta det vara en del av min personlighet att vara irrationell och bisarr tidvis, jag tänker blint hävda att det är saker jag ej råder över, vilket homoner blir en underbar täckmantel för.

GO HORMONS!

Det enda jag inte gjorde var att böla, vilket jag lätt hade kunnat göra, var lite nära på tbaneperrongen faktiskt.



Sen åt vi sushi å humöret stabiliserades å allt blev som vanligt igen.

Men helt ärligt, vad e dealen med att ha alla symtom för kommande mens, inklusive ätaätaäta å finnar å allmän muppighet å små magontskänningar, fast helt utan den egentligen mensen, that is THE BLOOD.
Kom inte å hojta graviditet för det har jag kollat genom att kissa på en pinne.

Pinnen sa: nix pix, jag sa; tuuuuuuuuuur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback