det meningslösa inlägget,hej.




sitter i typ mörker i en jättekonstig ställning med fötterna på hans skrivbord å jag ligger ligger på svanken å har benen helt spända fast böjda för annars faller jag i golvet. tänk om det trådlösa inte var kaiko å jag kunde ligga i soffan. ELLER om jag orkade dra om sladden.. höhö, orka.

igår åt jag fantastisk middag å ölade

i förrgår klämde jag in läkarbesök, jobb, två fikor varav en var av lyssnalyssna-ge råd-karaktär.
resultat: fysisk kollaps å grina grina å somna innan nio.


undrar hur lång tid domen om bostaden tar. undrar om vi får bo kvar. undrar om vi inte får det.
vill.bo.kvar.här.vill.fixa.bygga.bo.måla.köpa.fina.saker.HA ETT HEM TILLSAMMANS.


idag borde jag träffat M: gjorde inte
kanske träffat G: Gjorde inte
träffa T: kommer nog inte göra

plan: ligga i soffa kolla film å vara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback