Du bor redan här, tåget har gått för att du får bo nån annanstans nu.



Styrkelyft med liten människa idag, sen finta hon mig å knöt upp mina skosnören. Jävla nöjd blev hon, satt å sjöng å drog i snörena i säkert fyra minuter medans jag snacka skit med ryssen. Bisarrt jobb. Igår kom jag hem med piprensare i håret, hade den där för att en unge inte kunde hålla i den själv för hon skulle bajsa.
Jovisst, mer än 200 högskolepoäng för att hålla nåns piprensare när den ska bajsa. Känns bra. Eller inte.
En dag ska jag sluta med det här å göra det planen var, lära folk prylar, for real.


Slö fredag med maten å sen ska jag göra chokladkolasås till glassen å hångla.



Jag blir barsk när jag är hungrig. är inte det charmigt så säg?

Barsk barsk barsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback