en fin söndag



brunchade idag. satan i gatan jag är mätt än. man måste ju passa på när mat finns å när man pyntat tvåhundrafemtio riksdaler per person. eller snarare när solskenet pyntat 500 pix för oss båda. ehum. sen strosade vi omkring å var söta som alltid å jag förvånas om å om igen av att vi har det så jävla trevligt, som att han är en bästaste bästis man bara pratar å fnittrar med hela hela tiden. messade å sa det till honom, att det är så himla fint, å han skrev att det känns fint att alltid kunna lite på att vi har det så, å att jag e den första han skulle åka på semester med utan ett uns nervositet. haha, nu tramsar jag om min kärlek igen, men är man så förbluffad å överlycklig som jag är, så finns det svårigheter med att hålla käft om det. hur odräglig jag än må vara.

sen fikade jag å drack dagens kaffe nummer 4-6 med bästaste M. det var på tiden.


idag är det söndag å imorn är det vardag igen. hata vardag. hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback