hoppas hoppas hoppas




Ikväll får jag sova när jag vill
I natt får jag sova utan att bli väckt
Jag behöver inte ha en vakenstund mellan, säg halv tre å fyra.
Jag kan lämna sängen å gå till jobbet imorn utan att må psykiskt dåligt över att solskenet ligger där,
söt som en apa å försöker hålla i mig.
Jag kan sova diagonalt över hela sängen.
Jag kan sno allt täcke, snarka å fisa.
Jag kan ha hans OCH min kudde under huvet.


Men jag skulle hellre ha solskenet här.



Imorse när jag skulle kolla tvättiden lyckades jag få nyckeljävlen att fastna SOM I STEN i dörren.
Där stod jag, brådis till kneget med lägenhetsnyckeln jammad i en jävla tvättstugedörr.
Blev å ringa felanmälan å sen stå å skämmas när en tjej skulle tvätta å sen när en tant kom å titta på mig å sen när servicesnubben kom å hjälpte. Han fick skruva sönder hela låset för att jag skulle få nyckeln.
Det var lite av ett drama.

Bra att han hinner lämna stan i typ 7 timmar innan jag hamnar i prekära situationer i hans hus.



Jag hoppas att det blir VÅRT hus.
Håll en tumme för mej va?


Kommentarer
Postat av: lajna

suck,. okej då.

2008-09-02 @ 09:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback