Men skam den som ger sig, jag kan bara jag fooookuserar.



Normala personer har intimitetsnojjor kanske vad gäller sexande eller att berätta vad de känner.
Int ja int.
Jag har t ex däremot  en nojja för att spela tvspel med nån som jag dels gillar å som jag dels vet är bättre.
Då blir jag kallsvettig å ramlar ner i hål.

"Du kan alltså ta min kuk i munnen men inte spela tvpel med mig?"

Svar ja.

Fast jag kunde. Det gick rätt bra. Å idag har jag tagit tillbaka min heder genom att spela det jag är bäst på:
Super mario world till snes. Nästan så jag blir så alla ballan att jag ramlar ner i hål då oxå dock.

Hårt liv det här.


Nu ska jag bara lära mig fisa i hans närvaro sen e saken böff.



Mn allvarligt, det här med tvspel, jag hade min storhetstid nånstans runt -92, då var det snes som gällde å jag var en fena. Sen kom en tid av pojkar å folköl å gudbevars, 3d-grafiken hade sitt intåg å jag hängde inte med. Jag missade. Så nu sitter jag här 100 år senare å svär som en borstbindare åt att dosan har 140 knappar å att kameraläget skiftar från bakifrån till framifrån helt utan förvarning.

Resultat: RAMLAR NER I HÅL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback