så här låter techno; utschi utschi utschi.


Sitter här i mina snortighta jeans det tog 5 min att ens få på mig. Man kanske aldrig mer borde tvätta dom. Eller sluta käka. Kul att jag trodde viktnedgången bara var nåt huxflux som hände, sen inser man att man faktiskt knappt åt å att nu när man gör det så slutar magen vara konkav. Märkligt det där.
Idag ska jag vara social med nån annan än soffan å solskenet. Ska försöka klämma in en bunt vänner på samma kväll för att effektivisera, så kan jag utan dåligt samvete ägna några fler dagar i soffan framför gossip girl utan att känna att jag är "en sån där som försvinner när hon blir kär", tilläggas bär ju då även att han aldrig skulle kolla gossip girl så its all about min egen grej så att säga.

Igår fick jag mitt livs första helkroppsmassage, det var....extraordinärt.


Appropå ingenting, en gång såg jag en folder som handlade om det hemska med att djursex typ inte är riktigt förbjudet, å djurrättsmänniskorna ville att man ska skriva brev till lagstadgarna and all that shit. Gört säger jag, det är inte riktigt ok att banka på djur, jag tycker helt enkelt inte det. Men det känns uppenbart att skriva, det som däremot inte är uppenbart var deras lista över djur i riskzonen för dessa övergrepp. Att kaniner å hunder, katter å höns kan råka illa ut känns väl hyfsat förutsägbart, men....här kommer det....på listan fanns även......trumvirvel......LAMOR!

Altså.... lamor. lamor. Ägan en stund åt att reflektera över det.

Sen kommer ju ordvitsen man inte kan låta bli; dom sväljer ju inte!


Förlåt men det var öppet mål, var tvungen.

Hehe.....hehehehehehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback