Dagens smetiga romantiska underbara.




Å så stod han där i min svinsnygga tischa, i dom sötaste av kostymbrallor med sina röda sneakers, uppklädd för en fest på sitt jobb...

Å jag: Jag älskar dig.
Å han: Jag älskar dig oxå. jag har gjort det i flera dagar. Det står i min kalender när jag kom på det, då när jag drack öl, men jag vägrade säga det när jag var full.


Ok. Jag smäller av.


Igår:

Han: Men det kanske finns en som är lite bättre än alla andra för en.
Jag: - ja jo, jag har alltid tänkt tanken men att min skulle bo typ i Borneos djungler...

Idag säger han:  Jag bodde inte i Borneo.

Kommentarer
Postat av: lajna

omg, de e ju nästan så att tom ja börjar tro på löjlig kärlek. e du på riktigt?

fint e de allafall.

2008-09-15 @ 14:59:05
Postat av: pang







men hallå jag vet. det e ju rubbat. skulle jag inte kunna vända huvet å se att han faktiskt sitter två meter bort skulle jag tror att jag unbillat mig hela skiten.

2008-09-15 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback