*bidar min tid*



Tvingade mig ut ifrån soffbubblan idag.

Inte bara köpte hårfärg å kutade in i ex utan fikade med Herr D. OCKSÅ!

Så jävla aktiv, så jävla aktiv att jag blev trött.

Ultimat borde ju verkligen att göra slag i saken å bli på tjocken, för att sen få vara föräldraledig, vilket är ungefär som att göra vad jag gör nu fast med en meningsfull syssla. Jag å bebisen kan fika, spela tvspel å tupplura. Så värt.
(ignorerar alla föräldrar som kommer säga att så är det inte alls bla bla bla...)


- Jag ska bara vänta ut dig tills du inser att du ändå inte gör allt det där man kan göra innan man får barn, du vet utnyttja kulturutbudet, festa som fan eller dra på spontana semesterar...

Pffffhhhtt!!


- Haha, bara en tidsfråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback