Dagens angst



Jag riskerar min lediga säl-i soffa-tillvaro.
Högst ovilligt sitter jag här och informerar om min egen existens som fullt behörigt och högst tillgängligt vikarie-material. Dock livrädd för att nån ska typ: sweet, vi ringer henne imorn vid halv sju å ber na ta den å dens klass.
Men jag måste ju.
Bankkontot fyller inte på sig självt och min bättre hälft är ännu inte rik.

Alltså är det vanligt att vara paniskt rädd för att utföra det arbete man faktiskt har en helt adekvat utbildning för? Jag har för fan en examen, med en fin guldstämpel på som typ: DU ÄR OK. DU FÅR JOBBA.

Men jag typ: *INTE REDO*

Alls.

Kommentarer
Postat av: TheManual

Jobba klapp-klapp-klapp, jobba klapp-klapp-klapp!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback