*ensam i soffan*















Drack öl igår. Fast helt plötsligt plockade vi vuxenpoäng å typ; skulle det inte va gott med kaffe nu?

Vaffan liksom.

Iofs var det inte direkt ungdomsfylla att typ: "Mmmm jag vill ha musslor" heller.

Bara erkänna.... not a teen no more.


Sen kom vi hem å hade sjukt bra ligga. HA HA det säger jag efter varje gång iofs, men jag svär, igår var det....religöst.

knullaknullaknulla!!!


På sex månader har vi aldrig hängt så många dagar i sträck att vi typ vill va ifred, aldrig, fast vi bor ihop, en hel dags häng är inte ens vanligt, en ledig helg är sjukt sällsynt. När han var ledig jobbade jag, när jag är ledig jobbar han. Alltid är det nåt.
Gud jag vill hänga så länge nån gång så jag hinner tänka: Fan i helvete get out of my face.

Inte "nu ska han vara borta mån-ons å jag måste vara sjäääääälv, jag kommer dö en smula*




*tönt tönt tönt tönt tönt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback