Om jag skulle duscha lite kanske...



Solskenet säger att man märker att man inte gör ett piss när "att duscha" blir en aktivitet.

-Har du gjort nåt idag?
Aaaaaah, duschat!

Duscha är SÅ en aktivitet.

Pratar med ryssen, som oxå är "ledig".

Jag typ: Ah jag tittar på tv å spelar zelda OCH jag har duschat
             - Duschat.....nja.....det orkade jag inte idag.


Nu har hon iofs fått för sig att vi måste GÖRA nåt för att inte degrederas totalt, bikramyoga är hennes lösning.
Jag är nyfiken på denna svindyra vansinnesform av yoga, men alltså...jag svimmar ju av vanlig yoga.
This would kill me.


Yogaledare: Å så tänker vi på aaaaandningen...
Pang: *komma ihåg att andas, se stjärnor, tippa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback