frisyr und angst


tror jag ska klippa av mitt hår.

byta långt svart á la hårdrockare mot lite boyish charm.

go butch

så typiskt att hålla fast vid det långa bara för att det e långt

(extra töntigt när jag varit både rakad och blåhårig redan och vet att det växer ut igen)


men det är inte helt utan panik.

jag är trots allt inte 16 längre.


på fredag är jag ett år från the big 30

å herre gud nu blev jag kallsvettig.


jagärintegammal
jagärintegammal
jagärintegammal
jagärintegammal
jagärintegammal

Kommentarer
Postat av: TheManual

Klippa en fin kort frisyr - ja.

raka av hela rasket - nej.

2009-01-05 @ 14:24:48
Postat av: pang

därav den extremt snygga korta frillan serru.

2009-01-05 @ 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback