en torsdag hej hej.



Köpat tröjor, klippt mig hos störig sepefrisör som bara gnölade å var muppig å typ:

oj va slitet, här har du missat med färgen, här är det inte symmetriskt, jaha var det tanken, oj va konstigt, hej jag är en mongis.


Bästa M fick bättre klippare men nästa gång är det åter till min riktiga friösr, inga mer sidosteg nej nej.


Annars mat å ett glas vin, sen hämta nyckeln hos solskenet, nu slösurf eftersom han kirrat så nätet funkar även för mig igen. fint faktiskt. saknat min dator, knappt pillat på den på en vecka. man likosm glömmer. bara sovit å drällt å duckat alla mediala intryck utom möjligen DN i fikarummet. sjukt. jag som brukar varva internet varje dag. här om dagen såg jag en macbookm air, jag vill gifta mig med en sån å skaffa små tunna jävla databarn. fast helst vill jag få små svennebanankids med solskenet, lär se roliga ut dom där små liven, men jag lär älska ihjäl dom ändå. fast dom kommer se ut som onkel fester allihop.


imorn gäller det. snälla gilla lyan. snälla.

nä fan sov nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback