MYSTERIUM


En gång drack jag å min bästa M vin, sen minns vi inget mer.
Ett mysterium som hånat oss i ett par år nu.
Jag vaknade fullt påklädd mitt i natta å hon vaknade hemma hos sig.
Ingen vet vad som hände innan.

Idag hände nåt mystiskt igen....


Min mobil ringer.
Står bästa M på displayen. Visar även foto på na. Som vanligt altså.
I luren är det en herre.
En farbror.
Han säger typ att han söker en Pang Felefternamn.
Jag ba...eh.
Tittar på mobilen, det ÄR från M.
Förvirrat säger jag njäää, jag heter Pang Rättefternamn.
Han eh, klick.

Får sen sms av M, som typ RING MIG.

Ringer henne å hon typ: vad fan gör du??
Jag: Vad fan gör DU? Vem fan var det där?

Visar sig att hon ringt mig, men en herre svarar, en farbror.
Hon: Eeeeeh, är Pang där????
Han: NÄ KARRO; DET FINNS INGEN PANG HÄR.
M blir mkt förvirrad, tror att det är practical joke på gång. Frågar igen. Å igen tror jag.
Sen lägger de på typ.

Enligt hennes samtalslogg ringde hon mig 12:53
Enligt min samtalslogg ringde hon mig 12:54


VEM ÄR FARBRORN?
ÄR DET SAMMA?
HUR HAMNADE HAN I VÅRA TELEFONER?


Detta skrämmer mig.

Hjälp?

Kommentarer
Postat av: kjell 46

ha ha ha, skrattar tills jag inte kan andas. tänk vad en farbror kan glatta upp dagen! dagens tanke: undra om farbron berättar detta för lika många som vi eller om han redan glömt det....skrattar lite till..

2008-12-08 @ 21:24:27
Postat av: Dan

Min gissning är att det var... Jan!

2008-12-09 @ 09:16:55
Postat av: Pang





:D

2008-12-10 @ 07:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback