Annars var det väldigt fint å jag blev ganska kär i Annika när hon stolpade omkring!


Alltså om man kärar ner sig i en kompis kompis blir allt tydligen upp å ner å jävligt stört.
Man tycker inte att det borde bli såååå konstigt. Jag menar för guds skull!!

Igår var vi på Hello saferide. Alla tre. Smart.

De två bästisarna å jag.
eller:
Kärleksparet å O
eller:
Jag, min bästa O å min kille

ELLER: Två sepen å en som var sjuk.

"När jag tittar på er nu, å hur ni beter er så kan jag knappt förstå hur ni umgicks innan"

Jag var nervös, O var provocerad å Solsksenet mådde som en påse skridskor vilket inte blev bättre av att han var tvungen att umgås med två idioter som inte ens kunde föra en normal konversation.

Det kanske ger sig med tiden.

Jag menar VAFFAN?


Kommentarer
Postat av: lajna

mysko. men asså har du sagt upp dej eller e de på att göra listan?

du e våglig. å alldeles galen. de va precis därför ja fastna för dej!

2008-11-06 @ 17:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback