å han ba: så länge jag är med dig kan jag bo vart som helst.



det här med boendet tog sig en ny kurva i torsdags.
kanske ska dra lite snabbt hur hela boendet är tänkt, var tänkt, vill bli tänkt.

jag: liten liten lya förort
solskenet: större lya stan, andrahand. (där jag råkade flytta in efter en kvart..)

plan: byta lilla lyan mot större lyan.

resultat: bytespapper inskickade för hyresvärdars godkännande.

bieffekt: chockutflytt från stan till lilla lilla kyffet med ingenvarsel alls, då andrahandskontraktet gått ut och hyresvärden inte gick med på dispens under handläggningstiden.


sååååå...solskenet å jag bor nu "som i en husvagn" typ. men vi gillart, spelar tvspel, äter hämtmat å hånglar.


nu bara vänta. antigen blir vi kvar här eller så får vi förstahand in da city baby.

bara tiden kan utvisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback