den här dagen kommer aldrig igen.




köpte födelsedagsgåva idag. blev kallsvettig. samt fattig.

blir han inte glad nu så dödar jag honom med en trubbig sked.



idag kom det fram en sävlig lite kufig man till mig på centralen å typ:

-jag har stått å kollat på dig ett tag å du är ju så himla stilig att jag vill prata med dig, jag hoppas att du inte tycker att det är för framfusigt men man ska ju göra sånt här, likosm ta kontakt å så.

sen försökte han starta en konversation om vad jag hade handlat men jag avspisade honom artigt men bestämt å hastade vidare.

Min fråga; vem fan är det som har gett en kurs i kontaktsökning å lurat den här saten på pengar?
jag kan se det framför mig, jo men alltså, om man vill träffa nån måste man ta kontakt, försök hitta ett samtalsämne, fånga dagen, ta chansen, en dag får du napp, en dag slipper du sitta hemma å gråtrunka....

reklamera mannen, reklamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback