Jag är ett kap I tell you.

Drömmer mardröm inatt. Drömmer om en buskhoppare aka våldtäktsman. Ska oskadliggöra fanskapet med handfast nypning av det heligaste.


Vaknar abrupt av Solskenet som hojtar.


Inser att jag har greppat tag i det lilla fett han har på magen. Som en krabba. *NYPA*


I dvala förklarar jag varför. Vaknar till liv under tiden jag berättar vad jag drömt.

Skrattar högt i tre minuter å sen somnar jag om.


Inte nog med att jag snarkar, sover på diagonalen i sängen, snor hans kudde VARJE natt i sömnen (bokstavligt talat byter plats på våra kuddar) samt viker in täcket under mig själv så att han får kämpa tillbaks det så NYPER jag nu alltså honom även i magen.


HAHAHA, kan inte sluta skratta.
Jag är förjävla rolig.


Kommentarer
Postat av: Tiff!

Hahaha, inte jag heller!

2008-11-05 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback