Jo alltså idag kom soffan.



När tvn flyttade in förut å var stor å knubbig, kändes det som att tvn bodde här å jag var på besök, tvn är nu helt jävla utmanövrerad, typ den GULA SOFFAN ba kom å stormade lägenheten å claimade den som sitt hem. -Här är det den GULA SOFFAN som bestämmer nu, sa den å skrockade. Tvn fattar dock att även om han inte är kung längre utan helt underlägsen den GULA SOFFANs extrema överlägsenhet i size, så krävs den GULA SOFFAN för att tvn skall bli tittad på med önskvärd bekvämlighet.
Tvn ba; ok, det e lungnt, jag behöver inte kukmäta mig.

Den GULA SOFFAN ba: MUAHAHAHA, I'M DRUNKEN WITH POWER!!

Kommentarer
Postat av: insel

haha...nu blev jag glad igen, och lite rädd för GULA SOFFAN. men mest glad.

Postat av: Gula soffan



I aim to please.

2008-10-30 @ 19:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback