nostalgi hej hej


jag har flyttat en del i mitt liv, jag är även en jävel på att kasta saker.

när solskenet flyttar in så slänger vi lite till, han skulle ju få plats.

i min garderob hitta han en porslinssparbössa i form av en gunghäst.

ful

fått av morfar innan han dog -84 så den har sparats.

så kollar solskenet på den å lyckas se att det inuti hästen ligger en liten liten lapp.

på lappen:

XX, kan du gälpa mig när ja ska ha party?



till min dåvarande bästis, partyt hölls när jag var 7 år, minns det än, det var ett lyckat party.


hej grina en skvätt.

Kommentarer
Postat av: insel

hej gråta en skvätt över att läsa det här inlägget.

Postat av: lajna

så fint så fint! man SKA inte kasta saker.

2008-10-30 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback