Romanstrams.

Den här bilden tog jag den där första natten.

Hade druckit öl med vänner, å han, som sedemera skulle bli solskenet kom förbi.
Vi har aldrig hängt själva jag å han, han var O:s kompis, en sån man är bekant med, fast alltid pratar väldigt mkt med när man väl ses.
Enligt honom har vi alltid flirtat.

Efter att ölen var updrucken tog vi sällskap mot slussen, han hade cykel å vi gick å pratade som om inget var på g, allt var som vanligt. Tills vi stannar, tar en cigg, ansiktena närmar sig, vi ler å jag hinner säga: shit ska vi, å sen stannar världen.

Han skjutsade mig sedan genom stockholmsnatten, som en dålig svensk sommarfilm, vi stannade på bryggor å hånglade, rökte å pratade.


Sen den natten är han min.
Han är nästan en fantasi, för bra för att vara sann.

ITS MAD I TELL YOU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback