Och btw, jag anser att vi ska slopa skiten helst redan igår, jävla odemokratiska kvarleva. hej då hejdå.


När jag slutade bli generad över knug-familjen och det stelaste exemplet på romance jag nånsin sett så
kan jag inte låta bli att funder över hur dom där två beter sig hemma;

t ex hur dom knullar.

Obehagligt ja, kan dock inte låta bli.

Sen pratade jag å L igår om huruvuda dom slökollar på tv, vi kom fram till NEJ.

Vi tar för givet att dom har narrar hemma som spexar å underhåller.
Eller typ lite dramatenskådisar som agerar valda pjäser.

HAHA, ingen tv, bara en sån dockteater/tvlåda á la barn, där dramatenskådisarna får sitta å kura.

Vill kronprinsessan se en komedi eller en tragedi idag?
-Hm, Herr Daniel Westling, jag tror jag är lite sugen på Hamlet



Dramatenskådis: *agerar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback