å ja ba å den ba å sen va!



Å så bara jobbar jag en dag nånstans där jag faktiskt skulle kunna tänka mig att just JOBBA, å den å den å den å den å den kanske, ska ev sluta, bli gravlediga, plugga till hösten å man typ: eeeeeh sweeet, foten inne.
Å kneg resten av veckan å tog två öl efter jobbet å imorn ska vi på museum å jag e likosm nöjd.


Vem vet, kanske lite som Petter typ; vinden har vänt.


(alltid undrat dock vad petter menar med "allt skit som har hänt", hade han det lite för tufft på kocksgatan den stackarn?)




Kommentarer
Postat av: E

Alltså jag kommer inte ihåg var jag har hittat din blogg nånstans, men jag läser den för I LIKE IT. Bara så du vet. Och nu ska jag lägga till den i min länklista om det är ok.

Postat av: pang





länka på du bara!

2009-03-18 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback