Det är skillnad på män som var prövningar å män som är ens livs kärlek. om man säger.


En gång med sepe-exet så kom han inte hem på natten.
Han kom hem när jag åt min frukost å jag typ:

Var har du varit å han typ: jag har knullat med nån.


En gång med sista exet så kom han inte hem på natten.
Han kom hem vid fyra på eftermiddagen å jag typ:

Var har du varit å han typ: jag tog syra.


En gång imorse så hade inte solskenet kommit hem på hela natten.
Han har inte kommit hem än.

Jag smsa å ba: Var har du varit, å han ringer upp inom 20 sekunder å typ:

Jag har jobbat hela natten, jag trodde inte du skulle vakna än,
jag tänkte komma hem så vi kan äta frukost, jag älskar dig,
sen ska jag vara ledig ikväll!

Det skönaste är att jag aldrig ens var orolig.

Det är lite vår grej sa solskenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback