en macka till tror jag

fredag.

tog två öl.

sen:

-hungrig
-för lullig
-trött

= åka hem.


snabbträffade min kille i söderhallarna, han köpte godis, vi hånglade som töntar.
så blir det när den ena jobbar dag å den andra jobbar konstant. dag OCH natt.

som att vi har distansförhållande fast vi bor ihop.

han fattas mig.


läser "bitterfittan" för att han nu hänvisat till den i mången konverastion. (plus att han när han läst ut den, la den på min väska tillsammans med två anton berg-godisar, om inte det är en uppmaning att läsa så vet jag inte vad)
nu om någonsin har jag förbud på att generalisera så som; "ni män...", han blir skogstokig å påpekar att jag aldrig någonsin kommer hamna i "kvinnofällan", inte under hans watch iallafall.

skönt.

Kommentarer
Postat av: lajna

bitterfittan bästa boken! har du läst ut den? ja friade en gång till min man å en sen kväll berättade han plötsligt de inför massa vänenr å ja ba: non, non ja har just läst bitterfittan å ångrat mej! (bitterfittan blev rätt å slätt "bok" på franska..) det skapade en del konstigheter ett tag. de kommer fortfarande upp lite då å då :)

2009-03-25 @ 11:35:26
Postat av: pang



Läser den nu, hade inget val.. han hänvisade till den 17 ggr om dagen.. still does. Är det någon jag skulle våga gifta mig med så är det honom :) Kvinnofälla my ass!!

2009-03-26 @ 16:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback