orka rubrik



Fan. Nu har vi unisont börjat fantisera om den dyra lägenheten i framtiden.

Finns inga som e så bra på att sväva in i drömscenarion som vi.

"VI"

Många och även jag i många fall, störs på "vi". Folk som typ: "vi gillade inte den filmen", "vi tänker nog va hemma i helgen",
"vi sitter ihop i höften å har glömt att vi är individer".
Folk älskar dock att vara "vi", så även "jag".

Men jag försöker iallafall. Dock älskar jag att säga "vi" till O för han går i taket då. Det är roligt!

Upp i taket med dej, "VI" ska va hemma på lördag å fantisera om en dyr fresh lya i framtiden.


Alltså det finns nåt jag varje dag tänker; det här ska jag blogga, det HÄR är nåt stort.
Tyvärr har jag idag likt alla andra dagar glömt vad fan det var.

Note to self: SKRIV UPP BRILLJANSEN WHY DONT YA?





                         Bildgooglar "briljans"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback